اَهــلُ البـَـــصَر

اَهــلُ البـَـــصَر

وصـلــی بـه طــول مـدت هجـرانــم آرزوسـت .....!

* اللّـهم نَشـکــو إلَیـک غِیـبـةَ إمـامُـنــا *

________________________________

اَینَ المُرتَجی لِاِزالَةِ الجَورِ وَ العُدوانِ
.
.
.
برای آمـدنت کدام ســند تـاریخ را باید واســطه کرد

دستــــهای بســته ی حـیـدر

یا پهـــلوی شکســته مـــادر را...!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

من اگر برخــیزم تو اگر برخــیزی . . . !

"هو الودود"


:خود حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه ی روستایی ، در بین جوانان، در بین 


مردم، مظهر مجسم آیه ی قرآن است؛ آنها را به دین، به انقلاب، به معنویت، سوق می دهد ...




و من . . . ! 


له می‌شوم درون خودم ! 


می‌بازم خودم را ! حالم از ذهن شهری دود خورده‌ام به هم می‌خورد . . .



نام گروه متبرک شده بود به نام مادرمان حضرت زهرا ...


ظاهرا مسئولیت گروه با بنده حقیر بود ولی دست خانوم را در لحظه لحظه سفر حس میکردم که بالای سرمان است ....


هرچه بود از خودش بود!


کاش میشد همه حرفها را نوشت...!



+ یادواره تنها شهید روستا با حضور مادر شهید و جمعی از اهالی ...

×شهید علی حسین گشول×





پ.ن:

تو این یه هفته ای که ما نبودیم و دسترسی به نت نداشتیم کلی اتفاق افتاد از سقوط هواپیما بگیر تا نطق جنجالی و توهین آمیز شیخ حسن روحانی ... به قول شاعر:

ای که میگفتی
بهشت رفتن
به جبر و زور نیست!
رحم کن
سوی جهنم
هل نده ما را
حسن ... !!!


دیگه بهتره سکوت کنم ...!



افسر نوشت:

هفت ماه بود منتظر اعلام موضع صریح حضرت آقا در رابطه با مذاکرات هسته ای بودم ... اگر چه آقا چندین بار اشاراتی به عدم خوشبینی در رابطه با نشستن پای میز مذاکره داشتند ولیکن  سخنرانی هفته ی گذشته ایشون چراغ راهی بود برای دیپلمات های موفق!! کشور ...!

امیدوارم تجربه ای تلخ تر از سعدآباد رقم نخوره ... که به عقیده ی من اتفاق افتاده ولی با یه ادبیات دیگه!


أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

نظرات  (۲۶)

سلام
دعوتید به؛
دموکراسی یا دموقراضه - بهترین اعمال - قربانی برای ره بر
یا علی
لینکمان کنید
پاسخ:
سلام علیکم
بله حتما
سلام
خوشا به سعادت تون...
توفیق تجریه چنین سفری رو داشتم....
تلخ و شیرین این سفر با هم مخلوطند...
خنده و گریه در کنار هم....
از خدا می خوام بازهم قسمتم بشه....

پاسخ:
سلام علیکم

بله دقیقا همینطوره ... کل سفر خوف و رجا بود کنارهم
ان شاالله
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم.
    خوبی خواهرم.خداقوت.زیارت قبول
    خوش به حالتون.همین.
    پاسخ:
    سلام خواهری

    الحمدلله ... قبول حق :)


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میلاد حضرت معصومه مبارک

    :)
    پاسخ:
    سلام

    همچنین ... 
    یا فاطمة اشفعی لنا فی الجنة
    [لینک] محشــــــــر :))))
    پاسخ:
    +
    :)
    سلام
    فرهنگ در وضعیت قرمز است ... جنگ است دیگر
    تا دیروز که  جنگ سخت بود مردم را وحشی میخواندند و اکنون هم مردم را مسخره میکنند به جرم پیروی از فرهنگ اسلامی
    چه زیبا گفت   شهید دکتر مصطفی چمران "هنگامی که شیپور جنگ نواخته می‌شود، شناختن مرد از نامرد آسان می‌شود؛ پس ای شیپورچی بنواز!"

    دوست فعال در عرصه مجازی ازت خواهش دارم  در ترویج فرهنگ اسلامی در وبت تلاش کن و این سخن امام علی (ع) را فراموش نکن که"

    هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنان بیدار میشود

    غررالحکم"

    این روز ها دغدغه اصلی مقام معظم رهبری امام خامنه ای فرهنگ است ...
     
    بروزم و منتظر حضورتون
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم

    بعضی اوقات فراموش میکنیم که واقعا در جنگیم ... شاید چون به ظاهر سر و صدایی نیست ازش غافل شدیم ... جنگ فرهنگی چه بسا سخت تر از جنگ نظامی است.

    چه جملات تاثیر گذاری نوشتید!
    خدایا کمک کن ...

    یاعلی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    خوش به حالتون ، اردوی جهادی بسیار لذت بخشه و دوست داشتنی ، یکی از آرزوهای ما رفتن به اردوی جهادی است که فعلا محقق نشده است ...
    دیشب داشتم به خانمم میگفتم خیلی دوست دارم اردوی جهادی برم ، ایشون هم گفتند که یکی از آرزوهای ایشون هم هست ...
    خواندن نوشته های جهادی و دیدن عکس هایش هم لذت بخش است
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ان شاالله باهم برید ... اتفاقا خیلی بهتر نتیجه میده!
    ممنون بابت حضورتون
    قلم تان مستدام
    یاعلی
    خیلی اردو جهادی دوس دارم 
    پاسخ:
    سلام

    تجربه ی خیییییییییلی قشنگیه
     سلام
    باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
    منتظرحضورتون هستم
    آدینه خوش
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله سر میزنم
    یاعلی
  • سفیـــر نـــور
  • سلام همسنگر

    دلم تنگ است...

    برای خاک غریبی که بوی آشنایی می دهـــــــد : ( ....

    تازه برگشتم..

    دعاگو بودم

    التماس دعا در حد کربــــــــــلا

    یازهرا(س)




    پاسخ:
    سلام آبجی جان

    ههههههههههههعی ... حسرت به دل موندیم!
    :((
  • امیـــــد ...
  • حضرت صادق (ع)فرمود:

     هر که غضب خود را نگه دارد، 

    خدا عیب او را بپوشاند.

     أصول الکافی / ترجمه مصطفوى، ج‏3، ص: 414

     ایام شهادت امام صادق (ع) را تسلیت میگوییم....


    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون بابت حضور گرمتون
    یاعلی
  • تیر. بار. چی
  • سلام
    کلا خوب مینویسید..  کارتون درسته..
    ----
    خداحافظ سینه سوخته روضه های در و دیوار.... دل خون روضه های  علمدار
    شهادت امام صادق رو تسلیت میگم..
    شاید به روز شدم.
    پاسخ:
    سلام 

    شما لطف دارید ... خداکنه اینطور باشه!

    جاتون خالی شب شهادت امام صادق مشهد بودم ...:(


    سلام.
    من چـــــــــقدر دوست دارم که برم اردو جهادی
    ولی نمیشه...
    چه قدر این عکس مزار شهید. . .
    :(
    پاسخ:
    سلام آبجی

    دقیقا منم همینطور بودم موقعیتش پیش نیومده بود ... 
    ......

    اوهوم :(
  • خـــــادم الرضـــــا
  • از عکس تو و بغض همینقدر بگویم

    دردا که چه شبها ... که چه شبها... که چه شبها...!


    نائب الزیاره همه دوستان در مشهد الرضا هستم :( 

    اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی ...!




     واقعن که عالی بود ...حالا بگذریم که تحریم نوشابه بودیم ...یا باید خرما را دزدکی میخوردیم ولی روی هم رفته عالی بود

    اردو جهادی ادم استعدادهاش شکوفا میشه ...من که میخام برم  ب سمت شعر و شاعری ...

    یادته کا : )شعر نمایش بجا را با کمک هم گفتیم و چقدم قشنگ شد ....خدا وکیلی ...

    پاسخ:
    سلام

    حالا خوبه دزدکی میخوردید شصت تا جعبه خرما خریدیم! به بیت المال رحم نمیکنید به این عراقیه رحم کنید ... خخخخخ :)

    شوما که واقعنی مستعدی ... اصلن مصطفی رحماندوست و شکوه قاسم نیا همینطوری از دل همین جهادی ها به اینجا رسیدن! 

    کاما :دی

    ولی خداوکیلی وقتی بچه ها نمایش بازی میکردن اشکم سرازیر شد ... خیلی به دل نشست ... خداقوت ابجی
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    آخ آخ آخ

    ینی دلم لک زده واسه اردو جهادی

    حیف که نمیتونم فعلا برم...
    پاسخ:
    سلام علیکم

    آدم وقتی میره گرفتارش میشه ...! خدایا نصیبمون کنه دوباره :(


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوش بحالتون!!
    :)

    ان شالله همیشه سلامت باشید و توراه خدمت
    :)
    پاسخ:
    سلاااااام!
    ایشاالله قسمت خودتون بشه

    :)
    سلام.
    خوشا سعادت تون...
    إنشاءالله ازتون به نحو احسن قبول بشه.
    اجرکم عند الله.


    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام

    ان شاالله خدا قبول کنه ... 

    محتاج دعای خیرتم:)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • روز شناسایی و فردای روز شناسایی حتّی
    هیچ وقت از یادم نمیره ، نمیره ، نمیره ،نمیره 
    .
    .
    .

    :*((
    پاسخ:
    اون دو روز خیلی خاطره داشت ... تلخ و شیرین :(

    ....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عکس دوم ... :*(

    آخ شهید غریب ...
    پاسخ:
    یادته روز شناسایی؟! :)
     چقدر خندیدم با این خانوم کوچولوها


  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • فردا هستی؟!
    میام برای دیدن مامان َم ...
    اگر بشهـ شما رو هم زیارت کنم ...
    پاسخ:
    فردا یحتمل هستم
    خبرت میکنم

  • انسان غریب
  • خدا قوت
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • رزمنده سایبری
  • سلام
    خدا قوت
    ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم

    سلامت باشید

    ان شاالله

    یاعلی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خوش به سعادت همه تون!
    بی لیاقت تر از خودم ندیدم. یک بارم شایستگیش پیش نیومد.

    دعا دعا 
    دلم برات پر میکشه
    کی میپری میری پیش آقا ؟!
    پاسخ:
    بنا به لیاقت باشه که من از همه بی لیاقت ترم آبجی :(

    همیشه دعا میکردم خدایا اگه از من کوتاهی و قصوری دیدی به خاطر دل پاک بچه ها ببخش ... آلودگی منو به پای کل گروه نذار. مواخذم نکن ...

    اگه خدا بخواد چهارشنبه 

    هههعی
  • افشین پارسائیان
  • اردوی جهادی واقعاً روح آدم رو صیقل میده.
    پاسخ:
    بله واقعا تجربه خوبی بود
  • امیـــــد ...
  • ..................... آه
    پاسخ:
    :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">