اَهــلُ البـَـــصَر

اَهــلُ البـَـــصَر

وصـلــی بـه طــول مـدت هجـرانــم آرزوسـت .....!

* اللّـهم نَشـکــو إلَیـک غِیـبـةَ إمـامُـنــا *

________________________________

اَینَ المُرتَجی لِاِزالَةِ الجَورِ وَ العُدوانِ
.
.
.
برای آمـدنت کدام ســند تـاریخ را باید واســطه کرد

دستــــهای بســته ی حـیـدر

یا پهـــلوی شکســته مـــادر را...!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ

"هو الودود"


هـــَواتــُ کــردَم ... / 


دستهــــــایم را بــــه سمت آسمـان تــو بلنـــد مــی کنــم

مـــی خـــواهــم بــــــدانی کـــه دستــانم خــالیست!

مـــی خــواهـم بــدانی یـکــ عــاشق ،

جـــز یکــ دلِ اسیـــر هیــچ بـــه همــراه نــدارد.....

پــس تـــو مـــرا بـــه جـــرم بـــی سلاح بـــودن،

بــــه تیـــر زمـــــانـــه نشـــانـــه نــگیـــر!



پ.ن: اِرْحَمْ مَنْ رَأسَ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُکاءُ







تو همیشه ابتدای من بوده ای سر آغازِ تمام ِشروع هایِ دوباره ام...


من خودم را،بغض هایم را،دردهایم را،دلتنگی هایم را....


تلخی ها و کابوس هایم را... و هر آنچه مرا از "مــــن" دور کرده است


به مدد دستهای تو...کنار زده ام و از نو آغاز کرده ام!



دلم گریستن میخواهد و ...سکوت!


و تو را که نگفته همه چیز را میدانی...



× اللَّهمَّ ِ انّی أَسألکَ بِرحمَتکَ الَّتی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْء ... ×

من این روزها خیلی از خودم دور شدم خیلی ...!

افسر نوشت:
نباید همه منتظر بمانند تا رهبری، ابتدا موضع خود را اتخاذ کند و بقیه بر همان اساس موضع‌گیری کنند؛ این روش کارها را قفل خواهد کرد.
مقام عظمای ولایت


دل نوشت:
یکبــار که سرش داد بزنند برای همیشه سکوت میکند
میرود در لکــــ ...من پـــرنده بودن را از بـــرم...!
فهم این جمله باشد برای اهلش ...




  • خـــــادم الرضـــــا

رویترز

و سلاحه البکا

اسرائیل

نظرات  (۱۳)

  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
  • امیـــــد ...
  • دام گریستن میخواد آری گریستن ...

    منتظر نظراتتون در مورد این پستم هستم ببینید لطفا 

    http://hes-dobare.blog.ir/1393/05/25
    پاسخ:
    سلام .. چشم سر میزنم
    پاسخ:
    :(

    در قنوتم ز خدا عقل طلب می کردم

    عشق اما خبر از گوشه محراب گرفت.....

    پاسخ:
    عالی +
    سلام....
    خسته نباشید بزرگوار
    پاسخ:
    سلام

    سلامت باشید

    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوت به همکاری در وبلاگ فانوس جزیره ...
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    مجددا سلام

    سر میزنم ...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    بهترین دعا+


    اللهم ارحم عبدک الضعیف المذنب المنیبـــــــ ...


    التماس دعا.
    پاسخ:
    الهی آمین

    یاعلی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام ...
    ان شاءالله دلت جلای عاشقونه پیدا کنه.
    موقعیت صیقلی شدن بر تو مبارک
    یاد ماهم بکنید بسیار.
    نگاه آقا بدرقه راهتون

    پاسخ:
    سلام آبجی

    جاتون بسیار خالی بود ... 

    دلتنگتم شدید
  • سفیـــر نـــور
  • سلام همسنگر

    فـــــردا عازم راهیان نـــور غرب و شمال غرب کشور هستــــــم!

    دعاگویتان هستم در مقتل شهدایمان....

    التمـــــــــــاس دعا

    یازهرا مرضیه(س)

    پاسخ:
    سلام خوشا به سعادتت

    حسرتش به دلم موند

    التماس دعا:(
    من پرنده بودن را از برم...............
    پاسخ:
    +

    :(


  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دلم گریستن میخواهد و سکوت...

    اون هم تو کربلا....

    ان شاالله نصیبتون
    سالی چند بار
    با خونواده!

    +
    کامنتتون مارو یاد همسر شهید احمدی روشن انداخت
    ممنون از لطفتون

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    بیچاره اون که حرم رو ندیده :((

    ان شاالله ... والا حسرتش به دلمون موند . . .


    سپاس بابت حضور گرمتون

    التماس دعای شهادت
    سلام
    این پست پر بود از حرف هایی که در دلم تلنبار شده بود...

    از یـکــ عــاشق ،

    جـــز یکــ دلِ اسیـــر هیــچ بـــه همــراه نــدارد.....


    از من و خودم ،بغض هایم ،دردهایم ،دلتنگی هایم ....


    تلخی ها و کابوس هایم ... و هر آنچه مرا از "مــــن" دور کرده است...

    از داد، سکوت، پرنده و لک...

    اللَّهمَّ ِ انّی أَسألکَ بِرحمَتکَ الَّتی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْء


    افسر نوشت خیلی زیبا و عالی بود

    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ههههعی :(

    ممنون از توجهتون بزرگوار ...!

    محتاجم


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">